چند نکته برای رسیدن به کامیابی و موفقیت باورنکردنی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
بازدید : 752
نویسنده : reza

رسیدن به موفقیت و کامیابی باورنکردنی

رسیدن به کامیابی و موفقیت بیشتر

برای موفقیت، صبر و طاقت، اراده، پشتکار و بشیرت لازم است. شاید بر اساس شانس ممکن باشد یک موقعیت مناسب و قابل توجه برایتان اتفاق بیفتد، اما همینطور نشستن و دست روی دست گذاشتن باعث نمی‌شود نتیجه‌ای حاصل شود

نهایت استفاده را از اوقات فراغت ببرید

منظور از اوقات فراغت وقتی است که شمال بین یک کار تا کار بعدی دارید و اغلب در زمان‌های انتظار هنگام سفر مانند منتظر اتوبوس یا قطار ماندن و منتظر ماندن برای قرار ملاقات و غیره رخ می‌دهد. تعدادی کار آماده داشته باشید که در این اوقات فراغت انجام دهید. شگفت زده می‌شوید وقتی می‌بینید که در یک زمان کوتاه چقدر کار می‌توان انجام داد؛ مثلاً من به برنامه رادیویی درباره خودسازی گوش می‌دهم یا مقالاتم را تایپ می‌کنم. با زود سوار شدن به اتوبوس‌ها اطمینان حاصل می‌کنم که جا برای نشستن هست. در یک سفر چهل دقیقه‌ای می‌توانم حدود بیست درصد مقاله‌ام را تایپ کنم یعنی چیزی حدود 400-500 کلمه، به نسبت خوابیدن طی سفر، این مقدار بازدهی خیلی خوب است.

خودتان در قبال اهدافتان پاسخگو بدانید

برای اینکه بدانید کار کردتان چطور است، پیگیری پیشرفت‌تان ضروری است. ممکن است ما به طرزی دیوانه وار کا رکنیم که بازدهی خود را بالا ببریم، اما زمانی که بدانیم نباید پاسخگو باشیم، در یک جایی کند می‌شویم. من هر چنج شنبه صبح با خودم یک مصاحبه دارم که در آن پیشرفت هفته گذشته خود را مرور میکنم. اگر به اهدافم رسیده باشم، خودم را در آغوش می‌گیرم و نوازش می‌کنم. اگر نه، درمی‌یابم که ایراد از کجا بوده است، سپس یک برنامه ریزی خیلی دقیق با سنجیدن همه جوانب می‌کنم که به اهداف هفته بعدم دست یابم. مجموع این اهداف هفتگی می‌شوند اهداف ماهانه و در آخر ماه هم من یک مصاحبه دارم.

چیزهایی را بشناسید که انگیزه ایجاد میکند

همه ما میدانیم که خیلی وقتها برای کار کردن هیجان داریم و گاهی اوقات هم سست و بی‌حالیم، این طبیعی است. آن لحظات سستی و تنبلی، مربوط به زمانی است که ما ارتباطمان را با درون خودمان قطع کرده‌ایم. اگر شما برانگیزنده‌های خود را می‌شناسید، می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. به طور مثال من معمولاً برای کار روی وبلاگم انرژی دارم و زمانی که بدانم هدفی را دنبال می‌کنم(مثلا رسیدن به یک تعداد خواننده تا آخر ماه) انرژی‌ام بیشتر می‌شود، همچنین زمانی که رقابتی دوستانه وجود دارد(مثلا مقایسه ترافیک وبلاگ خودم با وبلاگ‌های شخصی دیگر) یا وقتی که دلیلی بزرگتر از خودم وجود دارد(مثلا فهمیدن اینکه آن بیرون، افرادی هستند که منتظرند از مقالات من استفاده کنند). وقتی که من محرک‌هایی همچون مطلب تهیه کردن برای وبلاگ‌های درجه یک، داشتن راه‌های ارتباطی با مخاطبانم و صحبت کردن با وبلاگ نویسان را به زندگی روزمره خود وارد کنم، سرعتم به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. این یک روند صعودی خواهد شد که خودش را تقویت می‌کند.شما چطور؟ محرک‌های انگیزه شما کدام‌ها هستند؟ چه موقع احساس کردید برانگیخته شده‌اید؟ چطور می‌توانید آنها را به منظور تقویت انگیزه وارد زندگیتان کنید؟ این کار قطعا بازدهی شما را افزایش خواهد داد.

منبع » چند نکته برای رسیدن به کامیابی و موفقیت باورنکردنی





:: برچسب‌ها: کلیدهای رسیدن به موفقیت و کامیابی,نکات قابل توجه رسیدن به موفقیت,موفق شدن در تمامی کارها,انگیزه ایجاد کردن برای رسیدن به کامیابی,برای موفقیت باید به اهداف پاسخگو بود,چگونه موفق ترین آدم دنیا باشیم,رازهای خوشبختی چی هستند؟ ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین پرتال سرگرمی تفریحی .:theft:.عـکس|عاشق




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 8834
بازدید کل : 71166
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

مشاهده و دریافت کد
Future Google PR for theft.loxblog.com - 3.40

RSS

Powered By
loxblog.Com